alpannesi720_ ana yüreği işte öyle kendimi kötü hissediyorum ki doymuyor mu acaba diye 🥹 gece uykusundaydı emzirdim şimdi uykusunun arasında yutkunma sesini duydukça mutlu oldum. Yarın mamayı bir daha deneyim o zaman inşallah kabul eder doktorumuza yazmıştım o da şimdi de bebelac öneriyor olmadı bi de onu alacaz napalım deneye deneye 😅