dryaarya öncelikle menenjit aşısı bizde ateş yapmamıştı. Menenjit ve rotayı beraber yaptırmıştık.
Meme reddi çok normal bu dönemde benimki 3 aylıkken yapmıştı. Şu an 4 ayı geçtik hala ara ara yapıyor. Öncelikle meme reddi değil de bebeğiniz gözlerinin daha iyi görmeye başladığı için dikkati dağılıyor, memeye odaklanamıyor. Böyle düşünmeye çalışın. Bebeği uykulu iken emzirmeniz lazım. Uyuttunuz tam uykuya dalacak gözler gidiyor, kucağınıza alıp emzirin. Ya da uyanırken yanında olmaya çalışın, uyanmaya yakın emzirin. Ben bunlarla beraber ayakta sallanarak emzirme de yaptım bu dönemde. Onun da faydasını gördüm ama fiziki olarak sizi zorluyor tabi 😑 bir de emzirirken boynuna kırmızı oyuncak vs asanları duydum. Ona bakarken dalıp emiyorlarmış ben denemedim bunu. Ben bu sayede 4.ayda 900 Gr aldırdıö bebişime. Ki bir önceki ay 650 Gr almıştı sadece. Doktor bile şaşırdı. Bu ayda kilo alımının meme reddi dolayısıyla normalde çok az olduğunu söyledi. Siz stres yapmayın ve bebeği zorlamayın, ki meme bir travma olarak kalmasın ona