Biz de tadım sürecine kadar her gün kakasını yapan bebek, 10 gün boyunca kakasını yapamadı. Birkaç kez fitil verdim yaptırdım ama çok ağlıyordu ve doktor fitile alışmasın hala anne sütü aldığı için huzursuzluk, karnında şişkinlik olmadığı müddetçe 8-10 güne kadar bekleyelim dedi. Sonra baktım ki ben hiç müdahale etmeyince 6. Günde kakasını yapıyor ve huzursuzluğu da olmuyor. Kakası da çok sert değilse korkmayın dedi doktor. Birkaç ay geçtikten sonra düzene girdi 2 günde bir yapıyor artık. Ama tabii ki bazen farklı besinler yiyince, gün içerisinde ek gıda çok çok az almışsa ya da su içmemişse kakasını yaptığı süre yine uzuyor. Ama huzursuzluk yoksa çok dert etmemeye çalışıyorum artık bu konuyu. Siz de biraz bekleyebilirsiniz ek gıdadan sonra çok normal bu durumda olmaları. Gün kurusunu az suyla haşlayıp ezip verebilirsiniz püre gibi. Yaban Mersin’i çok işe yarıyor bize de biri önermişti. Kabızlığa iyi geliyormuş.