tuayyo benim kızım 11 aylık ek gıdaya ilk geçtiğimizde ya ek gıdaya fazl ayüklendiğimden ya da suyunu mu az verdim bilmiyorum kabızmolmuştu üç gün kötüydü mevsimi olmadığından kuru kayısı püresi yapmıştım balkabağı, kabak…. ben yedikleri haricinde mamasına seytinyağı koymultum kaşıkla da vermiştim poposunun deliğinie zeytinyağı ile masaj yapıp kulak çöpüne zeytinyağı sürüp anüsüne etrafında çöpü birazcık içine değdirerek masaj yapmıştım+ barsak egzersizleri 4. gün sabahı ıkına ıkına yapmıştı bildiğiniz büyük insan dışkısı gibi şekilliydi be kaskatıydı bu da susuzluktan ve barsaklarda üç gün kalan dışkının suyunun emilmesinden dışkı taşlaşmıştı yaparken ben destek oldum bacaklarını karnına bastırdım ıkına ıkına zar zor yaptı poposu biraz kanadı şükür bu süreci lavmansız atlattık evdeki çabalarım sonuç vermeseydi hastaneye giderdim ama zaten hemşireyim be yapılması gerektiğini biliyorum bu dedikledimi güvenle uygulayabilirsiniz