Boykot olnası nedenıyke fairy ve finishi bıraktım .bingo kullanıyorum ıyı temızlıyor fakat bulasıklarda kalıyor deterjan o yuzden cıft durulana yapmak zorunda kalıyorum hatta bazen o bile yetmiyor.makınayı deterjansız sekılde calıstırdıgınızda ne kadsr cok kopuk olduguna sasıyorsunuz.zeero kullandım sma bugulu cıkarttı temız ıcerıklıydı ,sanırım kendım yapmaya baslıcam deterjanı