zehrababy Ahsensmom_ bingo kullanıyorum çok memnunum bide filtreyi haftada bir yıkıyorum güzelce dinlen hiç koku olmuyo kirli çıktığını da hiç görmedim bulaşıkların
Ahsensmom_ zehrababy bulaşık makinesi kullanmıyordum yeni başladım hangi filtreyi yıkıyorsunuz ve bingonun hangi modeli
zehrababy Ahsensmom_ en altta ortada duran Bi filtre var yuvarlak uzun onu yıkıyorum bingo pro max kullanıyorum
zehrababy Ahsensmom_ en altta ortada duran Bi filtre var yuvarlak uzun onu yıkıyorum bingo pro max kullanıyorum
NariNariKiminYari Ahsensmom_ finish siyah gold paketini alıyorum. Fairy denedim çok fazla sabun kokusu bırakıyor
Mixleydi onceuponatime_ bende 1 kez kullandım ama her yıkmada bulaşıklarda tablet kokusu kalıyordu diğer kullandığım tabletlerde hiç böyle olmadı sizinkinde de koku oluyor mu
gunes3134 Ahsensmom_ asperox kullanıyorum hem boykot değil hem güzel yıkıyo kaşık çatalların yanına bi tane çubuk tarçın bırakıyorum hem kuru çıkıyo bulaşıklar hem parlıyo hemde mis gibi kokuyo kötü koku varsa makinenizi yıkamınızı tavsiye ederim filtresini söküp bide makine temizleyiciler var onlarla yüksek derecede boş çalıştırmanızı tavsiye ederim
smy17 Ahsensmom_ bingo asperox hangisi denk gelirse alıyorum ikisi de çok güzel koku yok bulaşıklar temiz çıkıyor tavsiye ederim
seros3535 Ahsensmom_ Limon tuzu beyaz sirke tablet olarak asperox veya fairy koku için de yarım limon koyuyorum içine haftada 1-2 defa komple herşeyini yıkıyorum makinanın
bebekse Finish ve sparx kullanıyorum ve haftada bir kere en yüksek ayarda yıkıyorum. Koku için de bence fazla bekletmemek gerekiyor iyice duruladıktan sonra diziyorum makinaya ve program biter bitmez kapağını açıyorum