1tosbikannesi_ Benim annem yanlışlıkla benim d vitaminimden vermişti kızıma şişeleri çok benziyordu karıştırmıştı, benimki de doz olarak 5 katı kadarmış nerdeyse doktora sordum 1 hafta verme sonra kendi damlasından devam et dedi. Siz de 3 gün vermeyin bence sonra devam edin. Korkmayın bizimkinde doz çok daha fazlaydı..