1tosbikannesi_ Kızlar 25 günlük bebeğime bu sabah d vitamini verirken fıs fıs başlığıyla gidip gitmediğini anlayamadığım için üç fıs sıkmış oldum. İnternetten baktım zehirlenme yapıyormuş. Böyle başına gelipte bebişi sağlıklı olan varmı? Korktum açıkçası
1tosbikannesi_ patlakprezervatif umarım olmaz 1 gün ara vereceğim vermeye sonra kaşıkla devam ederim daha kontrollü olur diye düşünüyorum çok teşekkür ederim yorumunuz için
patlakprezervatif 1tosbikannesi_ rica ederim ne demek ben de fıs kullanıyordum eğdiğim için emin olamadığımdan damlatarak veriyorum
hilalyi 1tosbikannesi_ evet o çok iyidir bende kullanıyorum ben kaşıkla veriyorum fıs fıs le verme çünkü fıs fıs içine bozuyor damla ver
1tosbikannesi_ simseklivekalpli teşekkür ederim öyle yapmayı düşünüyorum bende sonrasında artık kaşıkla vereceğim
1tosbikannesi_ hilalyi artık kaşıkla vermeyi düşünüyorum daha kontrollü olur en azından görürüm sıkıp sıkmadığımı 🌸 çok teşekkür ederim
cokbilmismom hilalyi ben hep fis fısla verdim 1,5 yıldır nasıl bozuluyor kolay olduğu için onun vermek hep onu tercih ettim ama bozulma nasıl
hilalyi cokbilmismom artk orası bilemem ama içinde eski tadı oluyor ama damla verirken daha taze olur
patlakprezervatif 1tosbikannesi_ benim bebeğim 9. ayında ve kilo başına 1 damla imiş ben 7 damla veriyorum
beginnerrmomm patlakprezervatif kilo başına verilen demir değil miydi? Ben dvit üç damla veriyorum en başından beri
sarikavun patlakprezervatif kilo basina verilen demir. D vit genelde kullanilan maarkanin unit oranina gore 2-3 damla bisi olur. Bi doktorunuza tekrar danisin isterseniz. D vit fazlasi toksik etki yapabilir cunki
patlakprezervatif hilalyi benim çocuğum 7kg üzerinde. Hiç huzursuzlukta yapmadı.7 damla fazla veriyorsam bu hesaba göre hiç vermemem gerekiyor😅
patlakprezervatif beginnerrmomm ben demiri en başından beri 1ml veriyorum. Üzerinde de evet yaş aralığı o aralıkta değil ama 20 damla yani 1ml yazıyor