nurzeyd06 Canım, bebeğin hiç kuvoze girmeseydi, zamanında doğsaydı bile bu korkuların olurdu. Bende uzuunca bir süre uyumuyordum bile sürekli oğlumu izlerdim; ya uyurken kusarsa farkemezsem, işte nefes alıyor mu gibi gibi sürekli beynimin içinde bir şeyler gezerdi ama zamanla azalıyor. 🌸