Kızlar bebeğim erken doğdu 10 gün küvezde kaldı çok kötü bir doğum tecrübesi yaşadım ondan ayrı kaldım şimdi 4 aylık oldu ama ben hep korku içindeyim bişe olcak mı oldu mu ona bişey olursa naparım diye travma mı oldu ne bilmiyorum ama bazen geceleri uyanıyorum bakıyorum nefes alıyo mu diye kalbim ağzımda devamlı