karelisko merhaba bende bu durumla 2,5 senedir uğraşıyorum benimde aniden çıktı ortaya şuan ilaç kullanıyorum eskiye göre daha iyiyim ama hala kaygı korku devam ediyor. Özellikle tek kaldığımda . Önceden evde tek dahi duramıyordum 5-6 aydır daha iyiyim . Benim belirtiler fiziksel belirti olduğu için çok yoruyor. Başımda değişik bi ağrı baş dönmesi gibi etraf dönmüyor ama beynimin içi dönüyor gibi sallantılı bayılma hissi sersemlik içim çekiliyor sanki ruhum çekiliyor gibi nefes darlığı boşluğa basıyormuş gibi yer ayağımdan kayıyor özellikle avm de . Göğsümün ortasında hep bi sıkıntı hissi ve geçmeyen vücut ağrıları check up oldum herşey temiz şükür psikolojik dendi yoğun kaygı bozukluğu sağlık anksiyetesi panik atak ve somatizasyon bozukluğu dendi.