Hazal89 Buses oh iyi gönlünce olmuş bende ilk Bebişte akşam yaptım anında kırmızı oldu iki çizgide ve yine aynı marka test içimden bir histe yok diyor haftaya doktor kontrolü var bakalım
Buses Hazal89 teşekkür ederim ♥️netlestirince yaz bari merak ettim ☺️ hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Sevgi1 Hazal89 kaç gün geçti 😒adet geçince baş dönmesi yapıyo ya sersem gibi yapıyo bnmde geçti öyle bnde olsam da kurtulsamm Allahm yarabbim 🤣
Hazal89 Sevgi1 6 gün geçti olursun inşallah boşuna test falan yaptım hiç sıkma canını bekle benimde başım çok dönüyordu iğrenc bir şey
Hazal89 Sevgi1 bir kan değerine baktır istersen bende söylücem normal gibi gelmedi bana Doğumdan sonra kansızlık olabilirmiş
Aselhafsam Hazal89 aynı benimde öyle canm benmi yazdım, dedim, Bi ara 😂 Bende emin olamıyorum düzensizliktenmi, bişey mi var diye tam kafa yemelik. Yoğun mu, gördün peki? Ben iki gün Fln Nişan gibi gördüm
Hazal89 Aselhafsam tabi çok çok yoğun depend kullandım hatta dün oldum şükür yine çok yoğun doktorda düzensizlik olabilir dedi 😇
Aselhafsam Hazal89 ben çok az gördüm ondan dedim tam adet gibi değildi ama çok ağrılı oluyor şişkinlik te başladı şiş hissediyorum