Hazal89 Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 3,5 ay oldu 2 kere regl oldum şimdide 4 gün gecikti kafam karıştı Doğumdan sonra adet düzensizliği oluyor mu böyle
Deletedmom115 Hazal89 Doğumdan 3 ay sonra olup 2 ay olmayıp tekrar oldum. Endişe etmeyin 1 seneye kadar düzensizlik olabilir.
Sedaahmet Hazal89 bende dogumdan sonra 4 defa regl oldum. Ilk ikisi 2 gün sürmüstü kanamam. Daha sonra normal regl düzenini almişti ama 5.reglim 12 gün gecikince bende şüphelenmistim. Herkes normal demişti.düzensiz olur felan demisti ama 1 ay sonra hamile oldugumu ögrenmistim. 🙄
Deletedmom114 Doğumdan sonra adet düzensizliği tam kafayı yedirmelik bence 🤦🏻♀️ ne olduğunu bilmiyorsun hep bir şüphe Olabiliyormuş düzensizlik canım
Hazal89 Sedaahmet bebek kaç aylıkken hamile kaldın canım benimde baş dönmem var aslında kendi kendimize korunuyoruz ilaç vs yok bende acaba mı diyorum çok korkuyorum
Buses Ay bende doğumdan 3ay sonra 2 kez düzenli adet oldum şuan 5.5 ay oldu doğum yapalı ve 20gun gecikti gerginim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hazal89 Buses hadi yA canım bir test al varsa hamilelik dikkat edersin bende 3-4 gün bekliyim yaparım test baş dönmem var yorgunluktan mı neyden anlamadım
Sedaahmet Hazal89 5 aylıkken canım. Bizde de ilac vs.yoktu. kendi kendimize korunuyorduk ama ne ara oldu bizde şaşkınız. Öyle çok sık birlikte bile olmadik yani 😂 3 haftada bi felandi 😂
Hazal89 Hazal89 merhaba bugün erken gebelik testi yaptım dayanamayıp silik cıktı belli belirsiz bebeğim hiç durmuyor inşallah test yanlış sonuçtur