allwrite rica ederim, ama gerçek şu ki tesisatlı olsa dahi bu tarz ürünler çok fazla ışığı için kullanılmıyor. Aplikleri avizeleri tesisatsız şekilde kullanan müşterim de var. Daha çok dekoratif amaçlı kullanıyorlar. Tablolarınızın üzerinde çok hoş duracaktır aklınızda kalacağına duvarınızda olsun derim 🥰