zarifhanims Evimin koridoru bu şekilde. Boş duvarım var ben bu duvara attığım görseldeki gibi çıta içine duvar kağıdı yapmayı düşünüyorum . Sizce nasıl olur yapmalı mıyım? Ben istiyorum eşim gereksiz buluyor
Usnac1995 zarifhanims Üstteki ikisi sizin ev sanırım, bana kalsa eşiniz gibi düşünüyorum gerek yok 😅 Zaten güzel dekor
zarifhanims Ballilokmam11 Ah teşekkür ederim yanıtınız için. Evet alttaki görsel gibi olucak begendiğim malzemeleri kafamda oturması için yapay zekaya eklettim. Ben beğendim boş durması bana biraz garip geliyor, eşim de tam tersi gereksiz buldu o yüzden kararsız kaldık
Ballilokmam11 zarifhanims ya bence evi güzel gösteren girişi o yüzden biraz dekorasyon güzel olur eşlere göre dekorasyonun her türlüsü gereksiz 😅
zarifhanims Usnac1995 Koridor L şeklinde, kapıdan girdiğin gibi avizeli kısım ve o boş duvar görünüyor. Boş olunca çok gözüme batıyor 🫣😄 bu arada beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim 🌸
zarifhanims Ballilokmam11 Eşim elektrik ustası evimdeki avizeyi bile zor taktı. Aydınlatma ile alakalı şeyleri yapmazsan kavga ederim diyerek zorla yaptırdım. Ona kalsa bi ampul yeterdi ne gerek vardı böyle şeylere 😄😄
zarifhanims mamacitaa_ ilk 2 fotograf şu anki hali. Koridorum L şeklinde avizeli kısım giris kısmı, Dönülen kısımda da boş olan duvar ve dresuarlı kısım var. En alttaki fotoğrafı yapay zekaya beğendiğim duvar kâğıdını çıtayı ve koridoru atarak hazırladım ☺️
mamacitaa_ zarifhanims anladım canım. Bence böyle gayet iyi boş kısım boş kalsın sadelik gzuel ya soldurmaya çalışma 🥰
somurtkansirin zarifhanims ya ben ilk resmi çok beğendim ama zaten şuan kullanıyormuşsun onu kaldırmayı mı düşünüyorsun yoksa devamı olarak mı yapmayı planlıyorsun?
zarifhanims somurtkansirin Hayır canım avizeli kısım kalıcı. Orası tam giris. Koridor L şeklinde, dönülen kısımda boş duvar ve dresuar var. Ben boş olan duvara ekstra bişey yapmak istiyorum ☺️
zarifhanims allwrite Elektrik bağlantılı canım, kendi dükkanımızdan çaldım 🤭 ama flüt aplik yazarak internetten bulabilirsin, pillileri de var trendyolda 😊