Caninanasi Mervesenolmertt kameralı da aldım arada bı bakicimiz var o geliyo onun içindi ama bakıcıya güveniyorsanız bence hiç gerek yok..
Mervesenolmertt Caninanasi bakıcım yok da uyutuyorm mesela mutfaga gidiyorm kapiyi kapatmam gerekiyo en ufak sese uyaniyo kapiyi kapatinca bu kez de sesini duyamiyorm uyandiginda 5 dkka bu kapi dinlemeye gidiyorm
NazliHilal Mervesenolmertt bebevo kullanıyorum, kameralı, çok memnunum benim kızım çoğu zaman keyifli uyanır ağlamaz ve hemen oyun oynamaya başlar ben de o oyalanırken işlerime devam ederim kameradan takip ederek isterseniz model kodunu da daha sonra yazarım
Eylul0813 Mervesenolmertt philips in kamerasız modelinden çok memnunum ben. Sabit seste kendini beklemeye alıyor pili uzun gidiyor o yüzden.. dilersen fişle de çalışıyor ışıklı göstergesi var diyelim salonda fişe taktım balkona çıkıyorum ışıkları yanınca ses duymasam bile uyandığını anlıyorum. Sadece biraz büyük ve hantal geliyor bana diğerlerine göre.. bir de kvalidemlere gittiğimde alt kat arka odaya yatırıyorum çocuğu görümceme çıkıyorum üst kat ön odadan bile çekiyor
NazliHilal Mervesenolmertt vm901 düşündüğünüz fiyat aralığı ne kadar bilmiyorum ama bu marka diğer kameralı telsizlere göre daha uygun fiyat olarak
NergisKKarakus Weewell kullanıyorum çok memnunum Philips avent için söylenen ışıklı gösterge sabit seste beklemeye alma özellikleri onda da var. Ses konusunda da oldukça hassas çok yüksekse telsizin olduğu odanın yan odasındaki sesleri bile duyabiliyorum