1pekmom_ eslem2 1aydır öğreniyo sanırım dimi ben öncelş yazıdğımda yanlış anladım sanırım, evet bence çok normal bazen benimkide gün içinde çok kaçırıyor, bazende 1hafta sıfır kaçak ile geçiyor. Bence zamanla düzene oturacak
birbebis_ Gittim klozet apatari aldım kizlar şu renkli resimli olanlardan hani kenarinda ciş taşmasin yine plastik bi kısım var o kısım kızımin canini acitti daha klozete oturmak istemiyor 😒 o renkli balıklar yüzunden oyuncak sandı alıp oynamak istiyor resmen param boşuna gitti kaldırdim onu bi unutana kadar erteledim tuvalet egitimini birdahakine klozet kapagina monteli cocuk icinde olanlar var ya ondan alcam ama butun hevesim kırıldi ya offf