birbebis_ bence deneyebilirsiniz, 25aylık başladım kızıma, ilk günler kaçırmalar oluyor pes etmeyin, ben bikaç gün hatırlattım çiş gelince tuvalete gidicez falan diye, klozet almıştım onu her gittiğim odaya götürdüm onada gösterdim unutmasın diye, çişi kakayı buraya yapıyoruz dedim, en azından görünce aklına gelir diye düşündüm etkisi oldu bizde, kaka içşn ise ilk günler biraz zorlanıyorlar, ben kabız yapacak şeyler vermedim kayısılı şeyler yedirdim, zeytinyağı kefir içirdim, kendim tuvalete oturdum onuda oturttum hadi kaka yapıyoruz diye konşurken bikaç denemeden sonra yaptı