cataladirenenzeytin acemia amin inşallah. Bizimde bir haftadır geçiyor ama inşallah dahada uzamaz çok yıpratıcı gerçekten dikişlerim ağrıyor hastane koridorlarında oturmaktan. Bırakıp eve gidemiyorum ☹️
acemia cataladirenenzeytin dişini sık eve gitme Bencede dikkat et benim dikişlerim açılmıştı ah ah çok zor Allah yardımcın olsun
cataladirenenzeytin bossmomm evet annem aldı ışık tedavisinden çıkınca deneyeceğiz inşallah işe yarar
zeynpalp cataladirenenzeytin esenler kadin dogum ccuk hastanesi bizde yattik. Anne uyum odalari var. Orada kalabiliyorsun. 3 saatte bir bebegini emzirmeye gidiyorsun :)
nilaydsc33 cataladirenenzeytin öncelikle geçmiş olsun aynı durumdan bende müzdaripim sık sık emzirin mama takviyeside yapın ben öyle yapmıştım eğer kusuyorsa 2 saate bir kusmuyorsa 1 saate bir emzirdim 1 mama 1 meme yaptım çok şükür atlattık
cataladirenenzeytin nilaydsc33 çok teşekkür ederim mama olarak ne önerirsiniz? Normalde sütüm iyiydi vardi ama üzüntüden sanırım iyice azaldı ☹️
cataladirenenzeytin nilaydsc33 bu durum ne zamana kadar tehlikeli biliyor musunuz bebeğim şuan 8 günlük değeri 8.8 olmuş sanirim bugün taburcu edecekler
nilaydsc33 cataladirenenzeytin ilk 10 gün tehlikeli 10 günden sonra bir sorun olmuyor 25 e çıkarda hasar kalıyor biz 1 kere yattık fotoda 2. İstediler ben istemedim çünkü kulak burun boğaz doktorumuz çok fototerapiye yatırmayın demişti kulaklarında sıkıntı olabileceğini söyledi
cg9699 Yatırdınız mı bilmiyorum ama duygu hastaneside bu konuda iyi . Ben orada doğum yaptım 2 . Güj değeri 8 di 5. Gün yatırıldı mecburen 1 günde çıktık. Ayrıca sadece anne değil annenin yanında da birileri kalabiliyor
cataladirenenzeytin nilaydsc33 malesef 6. Gününde tekrar 18.5 olunca yatırmak zorunda kaldık perşembe gecesi yatış yapıldı cumartesi sabah taburcu ettiler
mertun cataladirenenzeytin bol bol emzir sağlık ocağına bi sor mama takviyesini ( benim doktorum mama vermişti) gün ışığı da aldırmaya çalış bebeğe. Sarı örtüde benzer mantıkta bence onu da dene bi zararı yok sonuçta. O zamana kadar kalmasın inşallah🙏 Işında kötü bir şey değil ama bebeğin bakımsız kaldığını düşündüğünden için razı değil anlasığım ladarıyla. Bizim dr. Bizi uyarmadığı için biz sarılık yüksekken bile evde geçirmişiz. Başka doktora gidince o söyledi ışın alması gerekirsi ama o dönemi kaçırmışsınız diye(1. Ay kontrolündr) 3. Ay konrolünde tamamen geçti. Bu dönemde kan tahlili yaptılar bi kere enzimleri kontrol etmek için. İçini ferah tut geçiyor