Merhaba cuma günü doğum yaptım pazar günü taburcu olacakken sarılık değerinin 14 olduğunu mavi ışık alması gerektiğini söyledikleri için 1 gün yenidoğan yoğunbakımda kaldı bebeğim. Pazartesi günü 8 değerle taburcu ettiler ama çarşamba günü kontrole gittiğimizde tekrar 14 olduğunu söylediler. Doktor 2 gün içerisinde çok arttmış eğer 18 olursa tekrar foto görmeli dedi ve bugün tekrar kontrole çağırdı. Tekrar aynı hastanede fotoya yatırmak istemiyorum çünkü bebeğimi taburcu ettiklerinde sesi kısılmıştı resmen :( 24 saat kalmasına rağmen poposu kızarııklık içindeydi. Bildiğiniz fotoyu yanımda alabileceği hastane var mı istanbulda? En bugün tekrsr kontrole götüreceğim ama eğer gerekirse o hastanede en azındna tekrar fotoya yatmasın :(