Nurci ben de 2 ay iğne kullandım ve anladım ki bedenim kabul etmedi. 1 ay boyunca kanamam devam etti. Tam temizlendim diyordum 2 gün sonra tekrar kanama başlıyordu. Ben de bıraktım ve henüz bedenim kendine gelmiş değil. Bence size de öyle olmuş olabilir. Gerçi doktorlar vücudun alışma süreci diyorlar ama ben dayanamadım açıkçası