Herkese iyi akşamlar
Lütfen bilgisi olan bana yardım etsin 😔
1,5 yaşında bir oğlum var emziriyorum 3 ay önce Cerazette doğum kontrol hapı başladım ama inanılmaz yan etki yaptı ayda 2 kere regl oluyordum ve süreleri çok uzundu geçen ay ayın 2’sinde adet oldum 13 gün hiç kesilmeden devam etti bende ilacı bıraktım bu ay adet olmadım 2 tane erken gebelik testi yaptım pazartesi kan verdim sonuç negatif önceki adet tarihime göre 13 gün gecikmedeyim anlamadım neden böyle oldu sonradan testler pozitif olur mu yoksa doğum kontrol ilacının etkisi mi bilgisi olan başına gelen yardımcı olur mu kafayı yicem