Defne45 bebek bezi ne kullanıyorsunuz? Ben doğduğundan beri prima premiumcare kullandım. Sorun yaşamadık. İlk aylarda her alt değişiminde 4. Aydan sonra her akşam uykusu öncesi ve ihtiyaç halinde badger pişik kremini kullandım. Baya başarılı bir krem en ufak kızarıklığı anında geçirdi. Denemediyseniz belki denebilir diye yasıyorum. Çok geçmiş olsun.