Merhabalar benim kızımda da aynı sorun oldu. Diş çıkarma döneminde pişik oluyordu ve geçmiyodu. Kullanmadığım krem götürmediğim doktor kalmadı. En son bir prof karışım yazdı o iyi geldi. Pişik 3 günden sonra mantara yol açar dedi. Sabah ketoral krem sürüyodum 1 kez gün içinde her kaka yaptığında karışımı sürüyodum. Akşam da 1 kez exoderil krem sürüyodum. Sadece böyle geçirebildim. Ve uzun bir süre ıslak mendil kullanmadım sadece yıkadm.