Evliliğimin üçüncü ayında rutin kontrolümde amh değerimin 0.6 olduğunu öğrendim hemen çocuk düşünmüyorduk, eşimlede ayrı şehirlerde yaşıyorduk iş sebebiyle bu nedenle 6 ay ertelemem gerekti bu süreçte amh değerim 0.4 e düştü fsh 10 a çıktı e2 10 a düştü doktorlar bile bu kadar hızlı beklemiyordu, sanırım laboratuvarda çalıştığım için kullandığım kimyasallar tetikledi. Hemen denemeye başladık her ay ovülasyon testi alıyordum şehir dışında yaşadığım için test sonucuna göre eşimin yaşadığı şehire gidiyordum bende lets women diye bir takviye kullandım 3 ay bu şekilde devam etti gittiğim son doktor bir an önce tüp bebeğe başlamam gerektiğini söyledi tüp bebek için doktorla görüştüm izin işlerimi ayarladım, genel kontrol için yaşadığım şehire gitmiştim yumurtlama döneminde bile değildim kendiliğinden hamile kaldım. Doktor genelde tüp bebek tedavisine başlamaya karar verdikten sonra hastaların beynindeki rahatlamayla beraber bir anda hamile kaldığını söyledi. Stres gerçekten çok etkiliyor. Oğlum sağlıkla doğdu iki aylık şimdi genel kontrole gittim amh değerim 0.1 düşmüş doktor korunmayı bırak oluyorsa olsun olmuyorsa bir yıl sonra emzirmeyi bırakınca tüp bebeğe başla direk dedi i. Benimde şu an moralim çok bozuk 0.1 ile normal yolla gebe kalamayacağımı düşünüyordum arkadaşlar banada umut oldu, inşallah bende kardeşine umut olurum. Ablamda pcos vardı oda lets women kullandı oda tüp bebek öncesinde hamile kaldı. Doktoruna danışarak kullanabilirsin bence faydalı.