muhammedahlas23 kemoterapi gördüğüm için amhım aşırı düşükdü 0,03 gittiğim doktor tüp bebekten başka çaremin olmadığını onunda kesin olmadığını söyledi 3 ay sonra doğal yoldan hamile kaldım kadın doğum doktorum önemli olan kaliteli 1 yumurta olması dedi , bir kere stres yapmayacak bu işlerde stres en büyük düşman