ahlasim dediğiniz markayı bilmiyorum ama bende klasik renkli oyun citlerinden vardı altına oyun halısıyla bir alan oluşturdum Ama benimki hiç oynamadı orada oturup, illa yanında biz de oturacağız. Bazı anneler çocuklarını bırakıyormuş çocukları oynuyormuş kendi kendine benimki hiç öyle olmadı o yüzden bir süre sonra kaldırdım gereksiz geldi boş yere alan kaplıyordu kaldırdım gitti