Mariposa yaa fıtratsa kalsın göre göre nefret etmesindense baştan etsin 🤣 sonradan bozulursa üzülürüm ama. Arkadaşımın oğlu böyle işte. Lafını da esirgemez bazen sinir ediyor beni ama alıştım, ona sordum onun da böyle başlamış bakalım bir umudum var 😬