tarana19 ecebirce Şu an emzirmiyorum, benim bebeğimde süt allerjisi olduğu için tıbbi gıdaya geçiş yaptık. Bi de bende de süt azalması ilginçtir ki, süt sağımından sonra oldu, bazı insanlarda ters etki yapa biliyormuş.
surprizbebe ecebirce ben 10 aylıkken regl oldum o hafta sütüm ciddi azaldı. 3. Teflimi olucam bir kaç gün sonra ve 2-3 gündür gene sütüm az. Böyle olacak demek ki dedim