ecebirce Hayır alakası yok aslında zaten 3. ayda artık bazı değişimler başlar hem annede hem bebekte. Şöyle oluyor 3. aydan sonra artık olgun süt üretimi başlıyor ve ilk 3 ay gibi bebek sık sık emmiyor. Artık vücut bebeğin ihtiyacına göre süt üretiyor ilk zamanlarki gibi kontrolsüz olmuyor üretim. Bu yüzden göğüsteki doluluk hisside azalıyor. Atak zamanlarıda oluyor bebeklerin o aylarda emmek istemesi, az emmesi vs bunlarda çok normal. Endişe etmeyin herşey normal yani