Skn233 tugbadm yaaa galiba atak dönemleri bugün uyumamaya da baya direndi saatlerce uğraştık 🤦🏻♀️ İnşallah çabuk geçer . benim ki mesela o 4 saat sonrada içse içse 30 40 falan içiyor halbu ki ne kadar açıkmış olması lazımken sizinki de mi öyle
tugbadm Skn233 evet canım bizde öyleyiz kaç mama döktüm içmedi diye 30 ml anca bazen 60 içiyor çok şükür diyorum atak dönemi bu kadar etkiliyormuş sanırım
Mavi45 Skn233 5 doldu ama doktorumuz başlatmıyor.Bir de ishal oldu şimdi iyice kaçtı düzenimiz.O yüzden ek gıdaya cesaretim yok.
Egemre Skn233 uyutup uykusunda uyku sersemi icirmeyi deneseniz bazen benimki de istemiyor . Azcik serbet yapip biberonun ucunu bandırıyorum. Sonra uyku sersemi agzina veriyorum ilk tatli tadi alinca bi hışımla iciyo .
Skn233 Egemre bi iki çekip geri bırakıyor . İçerken de uyanıyor zaten . Sonra işin yoksa uyut🤦🏻♀️🤦🏻♀️
[silindi] Skn233 aaahhh aah benim kızım 6 aylık olucak hala öyle oynata oynata içiriyorum zar zor oda başka türlü içmiyo bütün gün bel ağrısından ölüyorum . Kızım 2 aylıkken yememeye başladı hala öyle inşallah sizinki düzelir
Leylaaa61 Skn233 aynı dönemde benim de kızım aynıydı.Ben de mamadan mı falan derken 1 hafta 10 güne düzeldi,bir arkadaşımdan daha duymuştum o dönemde bunu.Sanırım atak falan aynı şeyleri yaşıyoruz işte.Düzelir ama ben mamadan olduğunu sanmıyorum