Biz de o kadarlıkken ailemin evine gitmiştik 10 gün kadar kaldık.Sütüm yetmiyor ve meme reddi yaşıyoruz en başından beri.Orada kaldığımız süre boyunca sürekli emmek istedi biberonu reddetti aç kaldı .Böbrekleri üre kristalleri döktü açlıktan.Biberon değiştirdik yok yine de yediremedim.Sonra ordan dönüp hemen doktora gitme kararı aldık.Eve geldiğimiz daha ilk saat bir biberon mamayı iştahla yedi.Sonra yine meme reddi yaşadık falan ama biberonu reddetmedi.Kontrole götürdüğümde gayet güzel kilo aldığını gördük .Ama hala günü gününü tutmaz kızımın.Bir tuhaflar 🤷🏻♀️😊