esrarengiz1i ben bırakıyorum valla dışarda bozulmuştur belki buzdolabında benim hiçbir şey olmamıştı. Bu arada sarımsağın renginin dönmesi normal aslında zeytinyağının içinde çünkü sade bir şekilde değil ve içine işliyor iyice ondan olabilir ama yinede siz bilirsiniz içiniz rahat etmezse uzun süre saklamayın içinizde şüphe kalmasın