Kızlar bebeğimde geçmeyen öksürük vardı doktora götürdüm antibiyotik yazdı üşütmüş dedi soğuk algınlığı antibiyotik vermek istemiyordum instagramda sarımsak zeytinyağı karışımının iyi geldiğini sürekli görüyordum deneyeyim ne kaybederim dedim gerçekten söylendiği kadar varmış.
4 diş sarımsağı ezdim bir minik kavanoza 10 dk bekledi
Üstünü hafif geçecek kadar zeytinyağı koydum
Tarifte çörek otu yağı diyordu benim evde olmadığı için biraz çörek otu attım 10 dk daha beklettim hepsini karıştırıp sadece yağını burası çok önemli sarımsak gelmesin dikkat edin yakarmış sadcee yağını ayak altına sürdüm özellikle topuğuna pamuklu çorap giydirip uyuttum sabaha öksürüğü yüzde elli azalmıştı
Üçüncü günüm bugün öğle uykularında da sürüyorum
Öksürük burun akıntısı bitmek üzere.
Ben çok mutlu oldum muhteşem bir kür umarım benim gibi ilaçsız geçirmek isteyenlerin işine yarar.
Bu arada mutlaka doktor kontrolüne götürün benim kızımda enfeksiyon yoktu ishal kusma yoktu doktor kontrolünden sonra kullandım .