dmk34 tahin bugün nerdeyse bütün uykularında sızdı çişi. Az önce de sızdı uyandı ve tekrar uyuttum. Molfix kullanıyorum. Bugüne kadar yoktu böyle bi şey noldu anlamadım
dmk34 tahin külot bez daha kötü bence bi kere yanlışlıkla aldım dışardayken kucağımda üstüme sızdı hep
Pamukhanim_ tahin külot bez daha çok sızdırıyor bence eşim yanlışlıkla almış kızıma çok fazla sızdırma yaptı hatta 💩da bile taşma yaptı düzgün taktığım halde Sleepy almıştık biz
Hanabii tahin hayır dün akşamda ondan önceki zamanlarda kullandığımızda da hiç öyle bir şey yaşamadık..