İlk üç ay oğluma prima premium kullandım, sonra molfix premiuma geçtim. Her ikisinden de memnunum ama gece için cırtlı bez kullanmak şu an çok zor oğlum çok ağlıyor uykusu kaçıyor. Sadece geceye külot bez kullanmak istiyorum kullanan anneler önerir misiniz? Bir de marka önerir misiniz gece için iyi tutan illa şu marka olsun diye bir takıntım yok, teşekkür ederim 💐