basemode diş incisi buu benim bebeğimin üstte çıkmıştı baya da belirgindi bundan büyüktü hatta iki tane yanyanaydı nerdeyse 1 ay kaldı hemende geçmedi 5.5 aylıktı o zaman diş sanmıştım bende ilk gördüğümde doktor zararsız bir kist oldığunu söylemişti. Şuan 8 ay 2 günlük altta iki dişimiz var üst iki de patladı toplam 4 tane hepsini aynı anda çıkardı nerdeyse. Diş çıkacağı zaman diş yerleri baya bi belli oluyor sonra diş ete iyice dayanıyor beyaz gözüküyor öyle olunca 2-3 güne patlıyor