Elaa4050_ endoplazmikretikulumiste şuan yeni duydum o yüzden çok dallanıp budaklandirmak istemiyorum eğer şikayet gelirse diğer velilerden yaparız ama benim anlamadığım senelerin öğretmeni hiç kimse şikayet etmemiş herkes iyi diyo ben mi sorunluyum herkese normal geliyo galiba bu sözler
Elaa4050_ 26merve26 sizi çok iyi anlıyorum gerçekten de öyle maalesef çocuklarımıza yazık eğer bu şekilde devam ederse o zaman değiştirin bence 4 sene bu adamın elinde heba olur çocuk çünkü
aptallarsizii Elaa4050_ yaşı büyük öğretmenlerden çok korkarım bi öğretmenim tek vardı baya büyük resim öğretmeniydi bi o iyiydi 55 yaşında 1 ci sınıf öğretmen artık kaldıramıyordur çocuklara bunu yaşatacağına emekli olsun cimere şikayet edin
Elaa4050_ aptallarsizii canım bir iki şikayetle olcak bişi değil yani kafayi yiycem devletin buna el atması lazım böyle olmaz ki
aptallarsizii Elaa4050_ devletin neye el attığını gördün cnm ne öğretmen öğretmenliğini biliyor artık nede doktor doktorluğunu yeminle geçen gün örümcek ısırdı beni 3 gün ağrısı sürdü devlet hastanesine gitmeye korkuyordum o üsluplarını çekmemek için gitmedim
Elaa4050_ aptallarsizii ah ah maalesef işini iyi yapan kimse kalmadı artık ama bu eğitim çocuklarımızın geleceği söz konusu emekliliği gelmiş kulağı duymayan bıkmış adamı sınıf öğretmeni yapmak vebal gerçekten vebal