Kızlar 1. Sınıfa giden kızım var ama iki gündür canımı çok sıkan bir durum var sizden fikir almak istiyorum kızım bazen öğretmeninin başka çocuklara sinirlendiğinde hakaret ettiğini söylüyor hocamız yaşlı biraz 55 felan vardir erkek ne diyo dediğimde Allah belanı versin cehenneme git öküz felan gibi ilk başta kızım Emin misin belki yalnıs duymuş olabilir misin diye sordum ama kızım yalan söylemez biliyorum yani kendisini de çok sever öğretmen kızımda öğretmenini hani çocuk aklı kızdı da ondan mı diyo dedim ama yok yani ve bunu diğer öğrencilerin yanında yapıyormuş valla şaştım kaldım nasil bir yol izlemeliyim gözlemlemek istiyorum biraz yeni böyle işlerin icine girdim benim çocuğuma dememesi başka çocuklara diyebilecegi anlama gelmez bugün onlara diyen yarın banada der tamam ilk okul öğretmenleri çok yoruluyor sınıfta gerçekten yaramazlık yapan çocuk çok ama bu başka boyut yani neyse siz olsanız ne yapardınız fikir verin bana