[silindi] pasta kreması çok basit ya bildiğin muhallebili yapıyorsun bir gece önceden daha güzel soğuduktan sonra 2 paket krem şantiyi içine döküp çırpıcıyla çırpıyorsun
Kekini yap normal kek tarifi her yerde var kremasını dök üzerine muz diz sonra çikolatalı sos yap sıvı krema - bitter ya da sütlü çikolata ile üzerine dök aşırı lezzetli sürekli yaparım