aslnhan kullanmayin o kadar kotu seyler okuyoruzki o ilacka ilgili. Doktorlar yazar. Onlar para icin hersey yaziyorlar bebeklere neler neler yaziyolar. Benim kuzenim de veriyormus dün ogrendim. Doktor yazmis kullanmis 2 yasinda kizina bide 7 aylik ogluna . Cocuklar delirmis simdi diyorki hic uyumuyorlar. Gece 3-4 kiz deli gibi bagiriyor diyor oglan da onun gibi. Cocuklarin sinir sistemi alt ust olmus. Simdi ne verse ne yapsa sakinlesmiyor. Bide bi anne yazmisti karaciger enzimlerini yukseltiyor o ilac. Hastaneye yatirilmisti bebegi