forumgurmesi eczanede üzerinde yazılan gibi kullanmayın dediler , doktor için de mesaj ile konusuldu sonrasında izine ayrıldı ve görüşemedik doktora sormamız gerektiğini biliyoruz tabikide ama bir çok tecrübeli anne var onların tecrübelerinden faydalanmak ,onlardan bilgi almak çok daha faydalı oluyor bazı konularda .Yerercesine vermiş olduğunuz cevap hiç hoş değil ancak vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ediyorum yine de ..