pyrzaslnnn47 Bende o kadar ümitsizdim ki sormayın 🤭 ama üstteki yorumlarda da dediğim gibi istikrar ve kararlılık çok önemli. Elbette soruyor istiyor eğer siz ayy bırakmayacak galiba çok zorlayacak krize girecek vs gibi şüphelere kapılıp süreci durdurursanız çocuk hissediyor ve ona göre hareket ediyor. Aa demekki ben çok ağlarsam memeyi tekrar verecek diyor ve çok ağlıyor belki krize giriyor tepiniyor zıplıyor vs vs. Dikkat dağıtmak önemli bu durumda ve kesinlikle aç bırakmamak yani gün boyu sürekli sağlıklı sevdiği atıştırmalıklar kuruyemişler meyveler gibi şeyler teklif etmek, sevdiği yemekleri vermek bunlar önemli. Siz kararlı olun yeter ☺️ diğer sorunuza gelecek olursam eğer ki kilosu boyu gelişimi vs normalse iyiyse kesilebilir karar sizin tabiki doktorunuzun görüşünü de alırsanız içiniz rahat olur. Eğer kilosu fln düşükse 2-3 ay daha dayanabilirseniz öyle kesin ☺️