seher178
Kızım 18 Aylıkken bırakmıştık memeyi. Resmen gün boyu ayakta duruyordum. Böyle bir meme bağımlılığı inanın bu yaşıma kadar hiç bir çocukta görmedim desem yeridir. Azıcık 2 dk otursam, uzansam hemen memeye yapışırdı. Birgün bir sinir geldi boolll tuzlu bir su yaptım onu sürdüm meme uçlarıma fln sonra annecim meme artık kötü oldu süt gelmeyecek dedim. Bir kaç kez emmek istedi her seferinde tuzlu suyu sürdüm zaten ilk dilini değdirince kötü tat olduğunu farkedip istemedi kötü oldu kötü oldu diye gezdi gün boyu. Gece ise emmek için uyanınca yine tuzlu suyu sürdüm tabi uyku sersemi ağladı 5-10 dk , kucağımda pışpışladım uyuturken salavat açıyorum hep , onu açtım vs derken 2-3 gece sonra zaten uyanmadı uyandığı zamanda su teklif ettim 🥹 ikinci gün hiç sormadı zaten, bir günde halletmiş olduk 🧐 emerken uyuyordu normalde haliyle onu da kesmek zorunda kaldım bir anda ama çok şükür onu da güzel kabul etti ilk gece uyurken biraz ağladı biraz kucağımda sakinleştip mayıştırdım yatağına koyup pış pış yaptım uyudu öyle zorlamadı beni