mraslan benim ki yemese Bile emmiyor. Zaten ben aç kalacak diye dayanamayıp hazırlıyorum bir şeyler. Peki anlamadım bir şey var bu şekilde oluyor mu mama alsam onu da içmiyor. Az gelmez mi bu kadar süt. 1 yaşına kadar ağırlıklı olarak anne sütü almalı ???