Oglunasikbiranne08 Kızlar oglum 1 aydır cok Az emmeye basladi . Ek gidadAn dolayı mı böyle acaba ? Sizin bebekleriniz de böyle mi ? 5 dk anca emiyor
[silindi] Oglunasikbiranne08 benim de gece emiyor daha çok gündüz toplam da 40 dakka bile sürmüyor tüm emmeleri ☺️
mraslan Oglunasikbiranne08 8 ay 9 günlük oğlum gündüzleri çok fazla emmiyor sanırım ek gıdadan dolayı ama bazı günlerde fazla emiyor tamamen ruh haline bağlı ama pes etmeden emziriyorum canım özellikle de geceleri 😬
meryemlina Merhaba benim bebeğim de öyle hatta benim sütüm çok az ama pes etmeden vermeye çalışıyorum sütüm hep gitmesin diye keyifli anlarında emzirn ya da gece ben öyke yapıyorum sağıyorum sonra da.
Glgrya Benim de çok az emiyor gündüz ben de gece olabildiğince emzirmeye çalışıyorum. Yapcak bi şey varsa bana da söyleyin. 😬
Oglunasikbiranne08 Glgrya yapcak bir sey yok sanirim 😂 gece uyku arasinda biraz daha uzun emiyor ama cokta uzun sayilmaz . Zaten az emdigi icinde 1 bucuk saat sonra geri acikiyor emmek istiyor
Oglunasikbiranne08 [silindi] aynen canım gece benim oglumda biraz uzun emiyor ama gunduz 5 dk bile olmuyor bazen .
meryemlina Oglunasikbiranne08 ahhh bu bebeklerİzmz eskileri düşünemiyorum bile bizde mızmızlık dönemi büyüme atağı mı diş mi bilemedik hepimizin yardımcısı olsun Allahım
[silindi] Oglunasikbiranne08 gece de aynı 10 dk fln mızırdanırsa mecbur yanımda uyudugu için 🤦🏻♀️ Hemen gogsumu veriyorum uyanmadan uyuyor sabaha doğru biraz artıyor emme sayısı süre aynı 10 15 dk sadece ☺️ Ama uyku düzeni vs iyi Aslan burcu fakat sakin ve uysal insallah değişmez 😀
Oglunasikbiranne08 [silindi] aynen canım . Agustosun kaçında doğdu ? Bizde 6 Ağustos. Benim oğlumda cok inatci ayni babasi
[silindi] Oglunasikbiranne08 12 si canım bi kuzeni var 1 yıl 2 gün büyük kendisinden çok inatcı deşiğim dedik dik başlı uyku yok yemek yok vs korkuyordum ben Aslan burcu benimkinde öyle olursa diye tam tersi oldu ama 😀 en sevdiği yemek brokoli mesela ne versem yiyor saatleri var uyuyor koyuyorum kendi kendine oynuyor vs 😀😀
Oglunasikbiranne08 mraslan aynen canım doğru emziriyorum bende zorla pes etmeden 😂 ek gıdadan dolayı boyle oluyor sanirim
nilmur0 mraslan ya benim kızım da 8 ay 13 günlük falan gündüzleri neredeyse hiç emmiyor toplasan gündüz emmesi 15 dk anca olur. Ama çok güzel ek gıda yiyor acaba ondan mı
Oglunasikbiranne08 [silindi] yaa kız aslan burclari oyle olur dediler gercektn zor bebek dediler ama benim oglumda hic zor bir bebek degil masallah . Nazar degmesin bebislerimize ☺️🧿
[silindi] Oglunasikbiranne08 amin insallah valla o kadar uysal ki şaşırıyorum ve 2. Cocgumdan korkuyorum bu uysal o tersi olursa diye 😀😀😀
mraslan nilmur0 Sanırım canım aynı şekilde oğlum. Ek gıdayı yemediği zamanda memede oluyor ama çok nadirdir yani
gmze18 nilmur0 bebeğim de tıpkı sizinki gibi ekstra mama vermem gerekli mi diye düşüüyorum size sorsyım siz veriyot musunuz
Oglunasikbiranne08 Ygtek aynen canım . Ek gidaya basladigimzdan beri boyleyiz biz . Sanirim ondan dolayi da oluyor