NaimeYilmaz eşim kova sapı yırtığı ameliyatı oldu 2 buçuk ay önce sağ diz ve araç kullandı 1 buçuk ayın sonunda ama zaman zaman hala ağrıları oluyor hala koruyup dikkat etmesi gerekiyor. 15 seans fizik tedavi aldı 10. Seferdi sanırım araba kullanmaya başladı fizik tedavi sonrası. Hala evde spor yapıyor hatta geçen gün 5 kat merdiven çıktı zorladı biraz ama günlerce ağrı olmadı. Kemik birbirini yemeye başlıyormuş ameliyat geciktirdikçe. menüsküs onarılıyor ama kemik onarımı çok zor maalesef platin vs 10 yıllık tedaviler genç yaşta önerilmiyor bence çok fazla ertelemek çok daha büyük zarar veriyor ertelemeyin