Kızlar eşim 7 yıl önce dış menisküs yırtığı temizleme ameliyatı olmuş yine iç menisküsü yırtılmış dikme veya temizleme ameliyatı olacak duruma göre perşembe gün alacak. 2 hafta da yatabilir 1 ayda. Bebeğim daha 7 aylık, bu süreci yaşayanınız var mı süreç nasıl Geçti? Bebeğimle çok zorlanır mıyız acaba? Zaten çok ağrısı oldu son zamanlarda hep ben taşıdım ettim çocuğu ama belim de ağrıyor artık 🥲 yaşayan varsa süreci biraz anlatabilir mi? Stres oldum tek başıma nasıl üstesinden geleceğim, bakımı çocukla ilgilenme market hastane işleri vs hep benim yapmam gerekecek , ehliyetim var ama çocuk doğalı beri hiç arka koltukta yanlız bırakıp kullanamadım o da stres etti🫣