pimpiriklianne43 öncelikle çok çok geçmiş olsun hiç korkmayin sakin olun olur mu beni o kadar korkutmuslardi ki..
Süreç şöyle kızımın topuk kanında çıktı acil çok acil tam teşekküllü bir hastaneye götürün hoc beklemeyin dediler, ben lohusayim yanimda hic kimse yok ve bunu bana söyleyen aile hekimi hemşiresi. Lohusa lohusa öldüm ağlamaktan. Yavruma birsey oldu sandim sonrasinda genetik test yapan bir hasteneye gittik ben den eşimden kızımdan kan aldilar genetigimize bakıldı benim taşıyıcı olduğum ortaya çıktı ve gercekten tırnak kırılması güçsüz saçlara sahibim.
Sonra kızıma yaklaşık 1 ay bioak isminde hap verdiler sütümle ezdim cay kasigi ile icirdim. 1 ayin sonunda gittik 4 yasinda gelin kontrole dediler. Kızım gayet iyi cok şükür. 4 yaşına girmesine 1 ay kaldı tekrar gidicez.