rmysa00 kan değerlerine baktırın bence. Demir b12 falan aşırı etkiyor. Bizim bir dönem b12 eksikliğimiz vardı onu kapattık duzelmisti ama tabi yine bozuldu bebem😂 ben valla şimdiye kadar hep zorla serle memeyi ağzına tikadim. Ama şunu diyim bir senedir sosyal hayatım sıfır yani tüm herşeyimi çocuğa odaklandım. Bide reflümüz vardı bizim bak o da iştahı kapatıyor. Bu ara yine azmış olabilir reflü diye düşünüyorum ama bilmiyorum doktor kanları iyi herşeyi iyi diyip geçiştiriyor gelişimi iyi diye ama zorla beslemekten bıktım valla